BTW:
excl.incl.

U heeft momenteel geen producten in uw winkelwagen

Product was successfully added to your shopping cart.

Bestelling retourneren

  • Zijn er retourkosten?

    U kunt gratis aan ons retourneren. U hoeft hiervoor enkel uw retour via uw persoonlijke account aan te vragen en via onze retourinstructies naar ons op te sturen.

    Hulp nodig? Wij helpen u graag.

    Kiest u ervoor om in de tevredenheidsgarantie via het Formulier Herroeping aan ons te retourneren, dan zijn de verzendkosten voor eigen rekening.

    In hoeverre heeft dit antwoord u geholpen?

  • Wat is de retourtermijn?

    Herroepingsrecht of tevredenheidsgarantie
    Bij ons is de tevredenheidsgarantie 30 dagen vanaf het moment dat u uw bestelling heeft ontvangen. In deze periode kunt u uw retouraanvraag indienen. Zodra u dat heeft gedaan, heeft u nog eens 14 dagen om het product volgens instructie gratis aan ons op te sturen.

    Garantietermijn
    Na de tevredenheidsgarantie heeft u natuurlijk ook de mogelijkheid om een defect product aan ons te retourneren en een vervangend artikel te ontvangen. Hiervoor geldt de garantietermijn, die u vindt op uw factuur.

    In hoeverre heeft dit antwoord u geholpen?

  • Hoe verloopt de retourprocedure?

    U meldt uw retour altijd eenvoudig aan in uw account:

    1. Log in op uw account en ga naar het gedeelte Mijn Retouren.
    2. Klik hier op de knop "Nieuwe retour aanmelden".
    3. Selecteer de betreffende bestelling waarin de retour valt.
    4. Geef ons (eventueel) feedback door het geven van de retourreden.
    5. Kies de wijze van afhandeling die u wenst:
      • Een vervangend artikel ontvangen (zelfde product);
      • Een ander artikel ontvangen (ander product);
      • Creditering. Dit is alleen mogelijk wanneer u binnen de tevredenheidsgarantie uw herroeping aan ons meldt.
    1. U ontvangt daarna via e-mail de retourinstructies voor het gratis retourneren en wij dragen zorg voor een zo snel mogelijk afhandeling.
      • We sturen zo snel mogelijk een vervangend artikel op;
      • We sturen zo snel mogelijk een ander artikel naar u op. Het kan zijn dat we nog even contact met u opnemen om er zeker van te zijn dat u deze keer het juiste product mag ontvangen;
      • We betalen u zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van de herroeping/annulering terug. Wij mogen wachten met betalen totdat wij de producten hebben ontvangen of totdat u aan heeft getoond dat de producten geretourneerd zijn. U ontvangt dan het gehele factuurbedrag (exclusief de kosten op de factuur van eventuele andere producten die u houdt). Dit doen we op de rekening waarmee u de betaling van de factuur heeft gedaan.

    U kunt in de tevredenheidsgarantie ook altijd gebruik maken van ons Formulier Herroeping. De retourkosten die u maakt zijn in dat geval voor eigen rekening.

    In hoeverre heeft dit antwoord u geholpen?

  • Hoe kan ik mijn retourmelding annuleren?

    Wilt u een retourmelding in zijn geheel annuleren? Dit kan eenvoudig via uw persoonlijke account.

    Wilt u niet alle aangemelde producten retourneren? Dan is het voldoende dit als opmerking aan uw zending toe te voegen.

    In hoeverre heeft dit antwoord u geholpen?

    Terug

  Loading...